Skip to content
Toggle navigation
P
Projects
G
Groups
S
Snippets
Help
José Pardo Madera
/
ProjectoMultimeda2025
This project
Loading...
Sign in
Toggle navigation
Go to a project
Project
Repository
Issues
0
Merge Requests
0
Pipelines
Wiki
Snippets
Settings
Activity
Graph
Charts
Create a new issue
Jobs
Commits
Issue Boards
Files
Commits
Branches
Tags
Contributors
Graph
Compare
Charts
Commit
69d6f087
authored
Apr 10, 2025
by
Jaime de la Chica Bergillos
Browse files
Options
_('Browse Files')
Download
Email Patches
Plain Diff
Abriendo cajas
parent
e2376732
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
3 changed files
with
10 additions
and
13 deletions
Historia.cpp
Historia.h
assets/NoLlegoIman_es.vtt → assets/NoPuedoAbrirCaja_es.vtt
Historia.cpp
View file @
69d6f087
...
@@ -152,27 +152,27 @@ static void iniciarCalendarioQuitado(){
...
@@ -152,27 +152,27 @@ static void iniciarCalendarioQuitado(){
static
void
iniciarPuzlePantallaResuelto
(){
static
void
iniciarPuzlePantallaResuelto
(){
Sprite
sprDestornillador
(
"assets/destornillador.png"
);
Sprite
sprDestornillador
(
"assets/destornillador.png"
);
Hitbox
hitDestornillador
(
300
,
200
,
500
,
-
100000000
0
);
Hitbox
hitDestornillador
(
0
,
0
,
0
,
0
);
Objeto
destornillador
(
sprDestornillador
,
sprDestornillador
,
sprDestornillador
,
hitDestornillador
,
0
,
150
,
300
,
30
0
,
normal
,
nullptr
);
Objeto
destornillador
(
sprDestornillador
,
sprDestornillador
,
sprDestornillador
,
hitDestornillador
,
1200
,
700
,
50
,
7
0
,
normal
,
nullptr
);
getPantalla1
()
->
anadirObjeto
(
destornillador
);
getPantalla1
()
->
anadirObjeto
(
destornillador
);
Sprite
sprCajon
(
"assets/cajon.png"
);
Sprite
sprCajon
(
"assets/cajon.png"
);
Hitbox
hitCajon
(
300
,
200
,
5
00
,
-
1000000000
);
Hitbox
hitCajon
(
750
,
600
,
6
00
,
-
1000000000
);
auto
funcionCajon
=
[](
Objeto
*
Cajon
,
Handle
&
handle
)
->
bool
{
auto
funcionCajon
=
[](
Objeto
*
Cajon
,
Handle
&
handle
)
->
bool
{
play_video
(
"assets/AbreCaja"
,
"es"
);
play_video
(
"assets/AbreCaja"
,
"es"
);
historiaPrincipal
.
pasarDeEstadoA
(
Historia
::
Secuencia
::
PuzlePantallaResuelto
,
Historia
::
Secuencia
::
Caj
onAbierto
);
historiaPrincipal
.
pasarDeEstadoA
(
Historia
::
Secuencia
::
PuzlePantallaResuelto
,
Historia
::
Secuencia
::
Caj
aAbierta
);
return
false
;
return
false
;
};
};
Objeto
cajon
(
sprCajon
,
sprCajon
,
sprCajon
,
hitCajon
,
0
,
150
,
300
,
30
0
,
normal
,
funcionCajon
);
Objeto
cajon
(
sprCajon
,
sprCajon
,
sprCajon
,
hitCajon
,
760
,
500
,
220
,
18
0
,
normal
,
funcionCajon
);
getPantalla1
()
->
anadirObjeto
(
cajon
);
getPantalla1
()
->
anadirObjeto
(
cajon
);
Sprite
sprCaja
(
"assets/caja.png"
);
Sprite
sprCaja
(
"assets/caja.png"
);
Hitbox
hitCaja
(
300
,
200
,
500
,
-
10000000
00
);
Hitbox
hitCaja
(
800
,
760
,
800
,
6
00
);
auto
funcionCaja
=
[](
Objeto
*
Cajon
,
Handle
&
handle
)
->
bool
{
auto
funcionCaja
=
[](
Objeto
*
Cajon
,
Handle
&
handle
)
->
bool
{
play_video
(
"assets/NoPuedoAbrirCaja"
,
"es"
);
play_video
(
"assets/NoPuedoAbrirCaja"
,
"es"
);
return
false
;
return
false
;
};
};
Objeto
caja
(
sprCaja
,
sprCaja
,
sprCaja
,
hitCaja
,
0
,
150
,
300
,
30
0
,
normal
,
funcionCaja
);
Objeto
caja
(
sprCaja
,
sprCaja
,
sprCaja
,
hitCaja
,
1250
,
700
,
220
,
18
0
,
normal
,
funcionCaja
);
Objeto
Puerta
=
generarObjetoPuerta
();
Objeto
Puerta
=
generarObjetoPuerta
();
getPantalla1
()
->
anadirObjeto
(
caja
);
getPantalla1
()
->
anadirObjeto
(
caja
);
getPantalla2
()
->
anadirObjeto
(
Puerta
);
getPantalla2
()
->
anadirObjeto
(
Puerta
);
...
@@ -197,9 +197,6 @@ void Historia::siguienteEstado(Secuencia estado){
...
@@ -197,9 +197,6 @@ void Historia::siguienteEstado(Secuencia estado){
iniciarPuzlePantallaResuelto
();
iniciarPuzlePantallaResuelto
();
break
;
break
;
case
CajonAbierto
:
break
;
case
CajaAbierta
:
case
CajaAbierta
:
break
;
break
;
...
...
Historia.h
View file @
69d6f087
...
@@ -17,7 +17,7 @@ class Historia{
...
@@ -17,7 +17,7 @@ class Historia{
};
};
private
:
private
:
Secuencia
estadoActual
=
P
reInici
o
;
Secuencia
estadoActual
=
P
uzlePantallaResuelt
o
;
void
limpiarEstado
();
void
limpiarEstado
();
void
siguienteEstado
(
Secuencia
estado
);
void
siguienteEstado
(
Secuencia
estado
);
...
...
assets/No
LlegoIman
_es.vtt
→
assets/No
PuedoAbrirCaja
_es.vtt
View file @
69d6f087
...
@@ -2,8 +2,8 @@ WEBVTT
...
@@ -2,8 +2,8 @@ WEBVTT
1
1
00:00:01.000 --> 00:00:02.000
00:00:01.000 --> 00:00:02.000
¡Oh! Una llave
Tengo diarrea explosiva
2
2
00:00:01.000 --> 00:00:02.000
00:00:01.000 --> 00:00:02.000
No llego
y duele
Write
Preview
Markdown
is supported
0%
Try again
or
attach a new file
Attach a file
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment