Abriendo cajas

parent e2376732
......@@ -152,27 +152,27 @@ static void iniciarCalendarioQuitado(){
static void iniciarPuzlePantallaResuelto(){
Sprite sprDestornillador("assets/destornillador.png");
Hitbox hitDestornillador(300,200,500,-1000000000);
Objeto destornillador(sprDestornillador,sprDestornillador,sprDestornillador,hitDestornillador,0,150,300,300, normal,nullptr);
Hitbox hitDestornillador(0,0,0,0);
Objeto destornillador(sprDestornillador,sprDestornillador,sprDestornillador,hitDestornillador,1200,700,50,70, normal,nullptr);
getPantalla1()->anadirObjeto(destornillador);
Sprite sprCajon("assets/cajon.png");
Hitbox hitCajon(300,200,500,-1000000000);
Hitbox hitCajon(750,600,600,-1000000000);
auto funcionCajon=[](Objeto *Cajon, Handle &handle)->bool{
play_video("assets/AbreCaja","es");
historiaPrincipal.pasarDeEstadoA(Historia::Secuencia::PuzlePantallaResuelto, Historia::Secuencia::CajonAbierto);
historiaPrincipal.pasarDeEstadoA(Historia::Secuencia::PuzlePantallaResuelto, Historia::Secuencia::CajaAbierta);
return false;
};
Objeto cajon(sprCajon,sprCajon,sprCajon,hitCajon,0,150,300,300, normal,funcionCajon);
Objeto cajon(sprCajon,sprCajon,sprCajon,hitCajon,760,500,220,180, normal,funcionCajon);
getPantalla1()->anadirObjeto(cajon);
Sprite sprCaja("assets/caja.png");
Hitbox hitCaja(300,200,500,-1000000000);
Hitbox hitCaja(800,760,800,600);
auto funcionCaja=[](Objeto *Cajon, Handle &handle)->bool{
play_video("assets/NoPuedoAbrirCaja","es");
return false;
};
Objeto caja(sprCaja,sprCaja,sprCaja,hitCaja,0,150,300,300, normal,funcionCaja);
Objeto caja(sprCaja,sprCaja,sprCaja,hitCaja,1250,700,220,180, normal,funcionCaja);
Objeto Puerta = generarObjetoPuerta();
getPantalla1()->anadirObjeto(caja);
getPantalla2()->anadirObjeto(Puerta);
......@@ -197,9 +197,6 @@ void Historia::siguienteEstado(Secuencia estado){
iniciarPuzlePantallaResuelto();
break;
case CajonAbierto:
break;
case CajaAbierta:
break;
......
......@@ -17,7 +17,7 @@ class Historia{
};
private:
Secuencia estadoActual=PreInicio;
Secuencia estadoActual=PuzlePantallaResuelto;
void limpiarEstado();
void siguienteEstado(Secuencia estado);
......
......@@ -2,8 +2,8 @@ WEBVTT
1
00:00:01.000 --> 00:00:02.000
¡Oh! Una llave
Tengo diarrea explosiva
2
00:00:01.000 --> 00:00:02.000
No llego
y duele
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or sign in to comment