ARREGLO CALIENTE: UNA VEZ SE ABRÍA EL OJO, NO SE PUEDE VOLVER ATRAS

parent bf4e2202
Showing with 3 additions and 3 deletions
...@@ -37,6 +37,7 @@ void PantallaMundo::comprobarColisionesActivas() { ...@@ -37,6 +37,7 @@ void PantallaMundo::comprobarColisionesActivas() {
} }
void PantallaMundo::comprobarColisionesPasivas() { void PantallaMundo::comprobarColisionesPasivas() {
ojo_abierto = false;
int i=0; int i=0;
while(!ojo_abierto && i < objetos.size()){ while(!ojo_abierto && i < objetos.size()){
if(Agapito.comprobarColisionPasiva(objetos[i].getHitbox())){ if(Agapito.comprobarColisionPasiva(objetos[i].getHitbox())){
...@@ -123,4 +124,4 @@ void PantallaMundo::borrarElementos(){ ...@@ -123,4 +124,4 @@ void PantallaMundo::borrarElementos(){
void PantallaMundo::anadirObjeto(Objeto nuevo){ void PantallaMundo::anadirObjeto(Objeto nuevo){
objetos.push_back(nuevo); objetos.push_back(nuevo);
} }
\ No newline at end of file
...@@ -16,7 +16,7 @@ PantallaPrincipal::PantallaPrincipal() : ...@@ -16,7 +16,7 @@ PantallaPrincipal::PantallaPrincipal() :
Hitbox hitFondo(1000000,-10000000,300,0); Hitbox hitFondo(1000000,-10000000,300,0);
//Hitbox hitCama(1000, 0, 1200,-10000000); //Hitbox hitCama(1000, 0, 1200,-10000000);
Hitbox hitDer(1000, 800, 10000000,-10000000); Hitbox hitDer(1000, 800, 10000000,-10000000);
Hitbox hitIzq(300, 0, 10000000,-10000000); Hitbox hitIzq(250, 0, 10000000,-10000000);
colisionesActivas.push_back(hitFondo); colisionesActivas.push_back(hitFondo);
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or sign in to comment