Pequeños ajustes al ojo

parent 69d6f087
No preview for this file type
...@@ -197,11 +197,12 @@ void Historia::siguienteEstado(Secuencia estado){ ...@@ -197,11 +197,12 @@ void Historia::siguienteEstado(Secuencia estado){
iniciarPuzlePantallaResuelto(); iniciarPuzlePantallaResuelto();
break; break;
case CajaAbierta: case CajaAbierta:
//iniciarCajaAbierta();
break; break;
case CarteraRecuperada: case CarteraRecuperada:
//iniciarCarteraRecuperada();
break; break;
case LlaveConseguida: case LlaveConseguida:
......
...@@ -17,7 +17,7 @@ class Historia{ ...@@ -17,7 +17,7 @@ class Historia{
}; };
private: private:
Secuencia estadoActual=PuzlePantallaResuelto; Secuencia estadoActual=PreInicio;
void limpiarEstado(); void limpiarEstado();
void siguienteEstado(Secuencia estado); void siguienteEstado(Secuencia estado);
......
...@@ -16,7 +16,7 @@ PantallaMundo::PantallaMundo(const char *fondo, Hitbox colisionCambioPantalla, s ...@@ -16,7 +16,7 @@ PantallaMundo::PantallaMundo(const char *fondo, Hitbox colisionCambioPantalla, s
Sprite("assets/ojoCerrado.png") Sprite("assets/ojoCerrado.png")
}), }),
colisionesInterfaz({ colisionesInterfaz({
Hitbox(1630, 1248, 997, 839), Hitbox(1700, 1300, 1060, 900),
Hitbox( 320, 80, 1050, 900), Hitbox( 320, 80, 1050, 900),
Hitbox( 666, 415, 1050, 900), Hitbox( 666, 415, 1050, 900),
Hitbox(1015, 780, 1050, 900) Hitbox(1015, 780, 1050, 900)
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or sign in to comment