Pequeños ajustes al ojo

parent 69d6f087
No preview for this file type
......@@ -197,11 +197,12 @@ void Historia::siguienteEstado(Secuencia estado){
iniciarPuzlePantallaResuelto();
break;
case CajaAbierta:
//iniciarCajaAbierta();
break;
case CarteraRecuperada:
//iniciarCarteraRecuperada();
break;
case LlaveConseguida:
......
......@@ -17,7 +17,7 @@ class Historia{
};
private:
Secuencia estadoActual=PuzlePantallaResuelto;
Secuencia estadoActual=PreInicio;
void limpiarEstado();
void siguienteEstado(Secuencia estado);
......
......@@ -16,7 +16,7 @@ PantallaMundo::PantallaMundo(const char *fondo, Hitbox colisionCambioPantalla, s
Sprite("assets/ojoCerrado.png")
}),
colisionesInterfaz({
Hitbox(1630, 1248, 997, 839),
Hitbox(1700, 1300, 1060, 900),
Hitbox( 320, 80, 1050, 900),
Hitbox( 666, 415, 1050, 900),
Hitbox(1015, 780, 1050, 900)
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or sign in to comment