Cinematicas implementadas

parent d8866531
No preview for this file type
...@@ -164,6 +164,7 @@ static void iniciarCalendarioQuitado(){ ...@@ -164,6 +164,7 @@ static void iniciarCalendarioQuitado(){
} }
static void iniciarPuzlePantallaResuelto(){ static void iniciarPuzlePantallaResuelto(){
play_video("assets/colocarCaja","es");
Sprite sprDestornillador("assets/destornillador.png"); Sprite sprDestornillador("assets/destornillador.png");
Hitbox hitDestornillador(0,0,0,0); Hitbox hitDestornillador(0,0,0,0);
Objeto destornillador(sprDestornillador,sprDestornillador,sprDestornillador,hitDestornillador,1200,700,50,70, normal,nullptr); Objeto destornillador(sprDestornillador,sprDestornillador,sprDestornillador,hitDestornillador,1200,700,50,70, normal,nullptr);
......
...@@ -18,7 +18,7 @@ class Historia{ ...@@ -18,7 +18,7 @@ class Historia{
}; };
private: private:
Secuencia estadoActual=CajaAbierta; Secuencia estadoActual=PreInicio;
void limpiarEstado(); void limpiarEstado();
void siguienteEstado(Secuencia estado); void siguienteEstado(Secuencia estado);
......
...@@ -25,25 +25,25 @@ Ya lo sé ...@@ -25,25 +25,25 @@ Ya lo sé
*Libro colapso* *Libro colapso*
7 7
00:00:18.000 --> 00:00:18.500 00:01:01.000 --> 00:01:01.500
Uhm Uhm
8 8
00:00:19.000 --> 00:00:20.000 00:01:02.000 --> 00:01:03.500
Si hago así Si hago así
9 9
00:00:20.500 --> 00:00:21.500 00:01:4.000 --> 00:01:05.000
¡Y hago así! ¡Y hago así!
10 10
00:00:22.400 --> 00:00:23.000 00:01:06.400 --> 00:01:07.500
¡Ah ha! ¡Ah ha!
11 11
00:00:23.000 --> 00:00:24.000 00:01:08.000 --> 00:01:08.500
¡Un candado! ¡Un candado!
12 12
00:00:24.000 --> 00:00:26.000 00:01:09.000 --> 00:01:09.500
Con esto podré salir Con esto podré salir
No preview for this file type
No preview for this file type
No preview for this file type
No preview for this file type
No preview for this file type
No preview for this file type
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or sign in to comment