Nuevos eventos añadidos

parent 9267f71b
Showing with 28 additions and 0 deletions
No preview for this file type
......@@ -99,6 +99,32 @@ static void iniciarCalendarioQuitado(){
}
static void iniciarPuzlePantallaResuelto(){
Sprite sprDestornillador("assets/destornillador.png");
Hitbox hitDestornillador(300,200,500,-1000000000);
Objeto destornillador(sprDestornillador,sprDestornillador,sprDestornillador,hitDestornillador,0,150,300,300, normal,nullptr);
getPantalla1()->anadirObjeto(destornillador);
Sprite sprCajon("assets/cajon.png");
Hitbox hitCajon(300,200,500,-1000000000);
auto funcionCajon=[](Objeto *Cajon, Handle &handle)->bool{
play_video("assets/AbreCaja","es");
historiaPrincipal.pasarDeEstadoA(Historia::Secuencia::PuzlePantallaResuelto, Historia::Secuencia::CajonAbierto);
return false;
};
Objeto cajon(sprCajon,sprCajon,sprCajon,hitCajon,0,150,300,300, normal,funcionCajon);
getPantalla1()->anadirObjeto(cajon);
Sprite sprCaja("assets/caja.png");
Hitbox hitCaja(300,200,500,-1000000000);
auto funcionCaja=[](Objeto *Cajon, Handle &handle)->bool{
play_video("assets/NoPuedoAbrirCaja","es");
return false;
};
Objeto caja(sprCaja,sprCaja,sprCaja,hitCaja,0,150,300,300, normal,funcionCaja);
getPantalla1()->anadirObjeto(caja);
}
void Historia::siguienteEstado(Secuencia estado){
switch (estado){
......@@ -115,9 +141,11 @@ void Historia::siguienteEstado(Secuencia estado){
break;
case PuzlePantallaResuelto:
iniciarPuzlePantallaResuelto();
break;
case CajonAbierto:
break;
case CajaAbierta:
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or sign in to comment